Pemanduan Berhemah

Hari ni aku drive mcm biasa..biasalakan si Miss K tue...pastu aku nk masuk kiri..nk masuk TSH blk la...tup2 org blkang aku punya la deras nk potong aku..ingat kan nk masuk kiri gak...tp aku bengang la sbb aku dah bg signal lama dah...sabo dulu...pastu rupa2nyer die nk masuk kanan...hampeh tul...aku cm nk terlepas lorong ko boleh slumber jer...nasib badan la...nasib aku xde camera..kalo ada sudah aku amik gmbr kete die n snap die punya no plat...biar di 'banned'. mentang2 kete mewah...weh..ingat aku heran ngan kete ko??? gi masuk sek memandu semula la ...blaja undang2 blk... bolayan...

aku xpahamla...selalu aku mesti kena ngan kete mewah...geram nyer aku...mentang2 aku ngan Miss K jer.. korang buli ek...aku pon bayar road tax la... xper...lepas nih kalo aku de camera akan ku snap kan gaya kekurangan keajaran korang tue pastu publish kt blog...biar semua org take note ngan kete ko... ADA PAHAMMM!!!!!!!!!!!!!


KEPADA SEMUA...MEMANDULAH DENGAN BERHEMAH...INGATLAH MEREKA YANG ANDA SAYANGI DAN DIRI ORANG SEKELILING YANG MASIH DIPERLUKAN OLEH KELUARGA BELIAU....

0 comments:

Post a Comment