List Of The Year..

Errrmmm....aku nk senaraikan beberapa perkara yang aku nk buat taun nih....

  • Aku nk potong rambut
  • Aku nk tukar tayar kete
  • Aku nk beli perfume bebanyak n buat koleksi
  • Aku nk beli beg lappy + lappy baru yang canggih manggih
  • Aku nk pegi spa sambil tido
  • Aku nk pegi makan seafood
  • Aku nk beli camera 8mp
  • Aku nk pegi jenjalan sambil shopping
  • Aku nk beli tv lcd
  • Aku nk cat semula kete aku
  • Aku nk beli umah sendiri

banyak nih jer list aku nk buat sepanjang taun nih....xper...nanti kalo terpk paper...aku update kan...maner tau aku leh dpt dlm taun nih...hehehehe...gambate...

2 comments:

✿Cik_Azera said...

Aku nye impian pun...
1)nak g spa dapat treatment and tido
2)nak pegi makan seafood...huhuhu

flaz said...

moh sesama kite kejar impian..sambil nyanyi lagu impianku(filem cuci) hiks..hiks...

Post a Comment