frustated...

Wah gitu ayat aku....tp mmg hakikat la aku frust gile ngan seseorg nih...
camner aku nk ckp dah....tolong la wahai manusia psyco...jgn kaco aku dah..
kalo ko rasa aku menggugat ko...sila la bgtau...ni main serang hendap palk...nk jd komunis ker??

(ayat2 lbh kurang mcm entry sblm nih jer kan??)

kan ada de cite yang seorg psyco tue dok kaco aku ngan kwn baik aku tue...aku xtau la aper die dengki sgt dgn hubungan kiteorg tue.....malam td aku de bace satu blog nih....ayat die sama cm ayat ym psyco tue....dikalangan org yg baik ngan member aku tue la....sabau jer la...aku xexpect pon tue die....hancur hati ku ..mengenang dikau..(versi dewa 19 wokeh)...

kali nih aku nk ckp la aku xde perasaan pon ngan member baik aku tue...xde cinta2 pon...aku xpernah conquer hidup die...aper aku ckp based on aper aku tgk...aku tegur die sbb die member aku...kawan yang jujur sepatutnya menjadi cermin kepada diri kite...so..aku jujur baik ngan die n jujur berkawan ngan die...ada paham...susah la ngan org yg xpaham nih...yer la yang jeles xmenentu cm org mereng per kes??? meroyan ker?? suka ker nk putuskan silaturahim org...dulu boleh la aku ikut perasaan..sekarang semua dah matang maa....kalo xpuas hati sila jumpa aku nih ha...ckp...jgn mcm nih...xaman hidup aku bile org mcm ko sekeliling aku..padahal aku xkaco hidup ko...ko kaco la hidup aku...ko xkn tenteram sampai bebila....

don't u understand malay??or u want me to talk in english???
bakka..

0 comments:

Post a Comment