Azam...

Wah...baru nk berazam ko wahai farzilah....

first azam...

aku nk potong rambut...pendek...maleh dah bela rambut panjang...jd curly rambut aku yg lurus xberapa dah nih....
nk potong cmner ek????

jom...pilih...



ni paling aku berkenan...layer pendek..nipis dan pendek...senang nk urus..aku kan malas..hehehe....tp sesuai ker???



ni pon ok gak...tp cm malas jer nk simpan rambut depan panjang2....rambut aku dah curly la...naya tull....

nih dah biasa aku buat....ok gakkan??kalo rebonding ok kot...kalo rambut dulu pon ok kot...tp rambut sekarang???uwwwaaa............

nih cm rambut sblm nih...cuma beza rambut depan...fridge...mungkin aku pertimbangkan....huhuhu...tp tang bawah mesti jd curly gitu...uwwwaaaaaaa..................nk blk rambut lurus i.....

aper-aper pon...tunggu jer la keputusannyer...hehehehe.....

4 comments:

Anonymous said...

so..keputusan nye..ko nak potong rambut style mane wahai cik farzilah....

flaz said...

dah potong nanti den bg tau...hehehe...sekarang biarlah jd rahsia negara dulu....

UmmiSyarni said...

weh,lawa2 rambut 2.
aku nk cilok style la.nk p rebonding.huhu..
jom p sesame :P

flaz said...

wah...rebonding....lawa..lawa...aku suka tgk...wat la..leh melaram depan aku...hehehe...tp kalo aku buat sungguh la xde keje...rambut aku dah lurus...lbh baik aku g nyu nam hair care..(betul ker eje)...rambut aku gugur banyak la...penuh kt lantai...huhuhu....

Post a Comment