Malaysian for Peace..

Tajuk...xhengat..hehehe....xdelah....td mase aku blk keje...mcm2 org aku jumpa...tp kuang ajo weh...lampu dah merah dok selamber jer cilok....yg tersepit aku la...mementang aku ngan Miss K...lain kali aku kena bwk kete kebal la aku rasa...padan muka kete lain...

suddenly aku nampak satu sticker nih...Malaysian for Peace...tetiba teringat kisah aku kt Gopeng...ada seorang mamat tue aku n kawan2 aku pgl die Malaysian for Peace...nak tau nape?? sbb die pakai benda tue pada beg die...depa2 nih mmg la ingat nama mamat nih tp yang lampir nyer aku la...susah benar nk ingat nama orang...nk sng cite...depa pgl la panggilan tue...nk senang aku recall...heehe..paper pon..kepada Malaysian for Peace , aku minta maaf la panggil ko cmtue...nama ko susah sgt...cuba nama ko atan ker...abu ker...mesti aku xlupa....hehehehe...

Peace no War babeh....

xtau cmner benderanyer??? meh aku tepekkan kt sini...

yg nih plg closela...xjumpa dah bendera berabad tue kt tenet...huhuhu...

0 comments:

Post a Comment