Kawan Ker???

Aku ada kisah yang menyayat hati la kirenyer....dan sedikit confius....begini kisahnyer.......


Aku ada seorang kawan...pada suatu malam yang hening, (eh,knp ayat aku m nk amik SPM???huhuhu) ok...blk pada cite aku la...pada suatu mlm la kan...kete kawan aku nih kena pecah...front and side...abis la rete die dalam kete tue ilang...lgpon mase tue die ngan member die dok mkn kfc...so all things die tinggal dlm kete before go back home...so semuanya penyamun tue sakau...dah nama pon penyamun...


sbbkn hal tue...die berceritala pada kawan die a.k.a partner die in bisnes...ko tau aper partner die ckp???...nk kata partner die tue bodoh piang graduated from Harvard University....confius aku yang xberapa cerdik nih...partner die ckp.."Ala...U yang pecahkan cermin kete U". korang xrasa tue ayat bodoh plg bangang dlm abad nih ker??? aku xtau la penah wujud org cmnih....bukan musuh but consider as kawan la bile dah jd partner kan???(ada ker musuh jd partner???)


Aku yang jd tukang dengar nih pon very shocked...gile ker nk pecahkan kete sendiri?? bukan murah oo....front and side passangers mirror tue dah dekat rm1k...duit tue weh...bukannyer daun kutip tepi jalan....gile tul...kalo aku la....org cmtue aku xkn baik dah + pelempang free 1....he/she will stab us back....sorry to say la...kite bukan terlalu muda untuk menilai...n for org yang perangai cm nih...sila la berubah...when you stab people, u will suffer worst than u did....(agree??)..kepada kwn2 aku yang aku kasihi...if u facing this kind of people..beware...depa xkn nk tgk korang senang n die hanya nk bermegah dengan aper die ada walau xsebeberapa........seriously.... org mcm nih aku panggil lalatz jer...xpon langau....sibuk jer...menyemak dalam hidup....tp kekadang jd perasit la jugak.....huhuhuhu..wajib ditinggalkan....


sesapa merasakan kawan2 die hanya tergolong dlm golongan ini..meh kawan ngan aku meh...aku ok jer...but kena tahan la ayat laser cik kiah aku...(opps.....kiah...pinjam nama)hehehe...

2 comments:

UmmiSyarni said...

siries ke partner die 2 harvardian?

flaz said...

ntah...partner die ckp la...tpkan aku pon pelik la...harvadian yg aku tau semua pelik2....cm si KJ tue...sepesen la perangai...huhuhu...trademark harvardian for malaysian student kot...

Post a Comment