Detik 4.04 pm

Wah....dah nk balik...kojo xsiapa gi nih...mana la budak nih...respond la email aku...kojo den xsiap agi....den kono pelangkung kang...ekau jawab yoo... tinggal 5% jer yg tinggal...pastu submit tuk testing...hopefully xde perubahan...xtahan la plak bile asyik berubah jer spec nyer...sampai cm nk tertanggal la plak spec aku nih....



mesti korang pelikkan aku keje per?? aku baru jer keje...nk dekat setaun...bulan 3 nih setaun la...huhuhu...junior lg ma...tue yg terhegeh2 wat keje tue....banyak benda xtau...dpt otai pon alahai....lain negara lain bangsa lain agama....manyak masalah oo...cm xcaya jer dalam project nih aku sorang jer muslim....what happend?? nothing la...they are just nice...but keje kena explain banyak kali baru depa paham....nasib sifu online jer..yer x sifu?? belajar dr yang terbaik...insyaallah kite akan jadi terbaik...so...dah dpt teka ker keje per cik farzilah kite nih???


jom tgk clue nyer..( cm main blue's clues plak)...




korang nampak x clue nyer??? aper xjelas??? xnampak????
ermm....cmtue aku up sikit...another clue......




ok dah...nampakkan?? xnmpak jugak??? xmo la aku layan dah...loteh den...

0 comments:

Post a Comment