'Next Entry' aku

okla...ni aku nk ceritakan pasal 'next entry' aku tue yg aku rasa cm nk meletup...

sebenarnya ia adalah pesanan penaja (aku sendiri) kepada masyarakat sekeliling.

untuk pengetahuan anda, saya Farzilah Zakaria tidak lah hadap sangat dengan lelaki yang telah dimiliki.bear in mind ok...aku dah penat dah benda nih terjadi kt aku...dr zaman sek dulu sampai aku dah keje...xabih2....


apepasal aku rasa perempuan dah ramai yg psyco sampai nk serang2 aku....oh ,babe....aku xhadap ngan harta org..kalo ko letak duit berjuta depan aku pon...aku xkn amik wokeh....i'm not interested...kalo duit pon aku xheran...nih kan plak lelaki2 kepunyaan memasing...udah2 la tue serang hendap aku..


jgn pk aku sesorang xde sesapa kt side aku, korang ingat aku nk caras pakwe, tunang or laki org tau.xde maknanyer....aku berkawan dengan orang yg aku suka...suka xbermakna cinta...kalo xcaya tanya la kawan2 aku kt sek ker...u ker...xdela dalam sejarah hidup aku, aku caras pakwe org tau...


so, girls...don't be funny or stupid wokeh...




kalo x...inilah yg layak tuk ko....biar betul fius.....ada paham???

0 comments:

Post a Comment