Buli???

Arrggghh....aku kena buli td....ngan Gen2 plak tue...hello....aku xheran la Gen2 ko kalo ko tue xtau adab kt jalan...aku pon bayar road tax tau....

nk tau pesal per aku cm org meroyan...sakit hati aku tau ngan org cmnih...jantung aku pon sakit...bile la aku nk de driver sendiri nih...xlarat nk bawak kete kt kl nih....

td mase aku nk g mkn...bwk la kete cm biasa...n sgt la jem...mungkin sbb org nk solat jumaat kot..pastu dela satu kete Gen2 tue....warna gold kot...marahnyer pasal aku lupa color per...
die potong ikut kiri..kiri tue de ruang sikit tuk berenti sbb de bus stop...hangin tul aku...lagi sikit nk langgau....aku hon panjang...tau malu naikkan tingkap...hangin weh...sapa xhangin...mementang miss K aku tue bunyi cm anak tikus...ko xheran ek...xper...nanti aku tukar hon lori...biar semua org berenti pandang ko...

pastu aku jalan lg dengan kebengangan...kt satu simpang nih...de satu kete...vios....aku dah dekat dah nih ngan die...die boleh klua dr simpang sbb nk u-turn...berderu darah aku naik ke muka...jantung aku nk rehat la weh....lelama cmni...cepat jer aku arwah tau...

baru la aku tau...nape org kl banyak benau sakitnyer kronik nyer....hari2 jantung terkejut...petang nih xtau la...mesti teruknyer...sbb cuti CNY kan???

aper pon...Happy Chinese New Year yer kawan2.....

0 comments:

Post a Comment