1st entry...


Errrmmm....aku bukannyer rajin sgt nk blogging nih...tp tersangat la bosan keje nih... time tension, ooo...xhengat...time relax...ooo...xhengat gak...huhuhu.. mungkin ada yg terkejut tgk aku memblogkan diri(eh, betul ker aper aku tulis nih) ..nasib la yerk..


1stly...

aku welcome kan diri aku sendiri dlm dunia blog nih...hehehe..(xmalu wish diri sendiri) suka hati aku la. blog aku per...korang gi la telek blog korang...jgn kondem blog org lain..xbaik tau...


2ndly...

aku boring bangat nih...akunyer dateline arinih...tp data xdak lor...jd error la plak...mampus aku kena pelangkung ngan team lead kang...huhuhu...'en, sy xbersalah...sy hanya penunggu yg setia...huhuhu.'. xpuas ati betul kena sound pasal keje..eh, hengat aku nih suka anta keje lambat..kalo xde org melambatkan xdela aku nk anto lambat...beban tuh..kalo boleh 3 hari aku dah nk anta...tp dok ade jer yg berubah...yer la sedangkan pantai lg berubah nihkan plak spec keje kan???


3rdly ...

aku nk bgtau kt semua...nih aku tulis tuk next n3.....panjang sikit..hehehe... paper pon ....

'WELCOME ABOARD MISS FARZILAH INTO BLOGGING WORLD'

0 comments:

Post a Comment