Kawan ker Lawan...


aku ada kisah nk syer...aku ada la sorang member nih...lelaki...member baik gak la...lama dah kenal...lebih 5 taun...(Psyco baca tue...lebih 5 tahun tau)


cerita die bermula bergini...suatu hari cuti dan esoknyer bekerja bg sesapa yang bekerjala....aku chatting ngan member aku nih...tp ayat die...mmg xhengat...menyampah betul aku....sakit hati pon nyer...tikam jantung, hati n perasaan tau...aku punya bengang...last2 aku xlayan..


then 5 days later...die tegur aku sml dlm ym....aku malas nk layan...tp die dok kaco gak...angin aku datang la...so..i make a confession..(korang ingat bercinta jer boleh confess..berkawan pon perlu...kenala clear cut aper xpuas ati...nanti salah paham kan payah) aku ckp aku xsuka ym die yg 5 hari lepas tue....aku agak hangin la kan sambil tulis tue....


tup...tup...die cakap bukan die...eh???sapa plakkan???aku mmg de comparekan ym die sblm nih...mmg de lain sikit...yg aritue cm xhengat...aku pon pelik la kan...last2 die ckp bukan die...ntah sapa la yg menyamar jd die...tau id die...n masalahnyer knp ek ngan psyco tue...


oittt...ko kenapa ek psyco...gile ek...tue kawan baik aku tau...sekasar2 aku gurau ngan die tp xpenah aku tersentap cm ko buat tau...kalo ko xpuas ati ngan aku...meh la jumpa...xyah la nk guna cra psyco tue...menyampah aku tau...huhuhu...aku ngan kawan2 aku ada hubungan istimewa ygorg lain xkn tau trend die...so sile back off kalo nk menyamar2 nih wokeh???


ke ko nk kena cmnih???

0 comments:

Post a Comment