PBOUS


Ermmm...kali nih aku bercakap tentang PBOUS...atau nama penuh die Persatuan Barah Otak & Urat Saraf...aku nih just sesaja join aritue..member aku suruh tgk cmner society die gather infomation and doing activities...aku pon nk tgk jugak sbb they been here in 4 years ago but only have fews members..kenapa ek???


ceramah pasal cancer payudara...
notis for guys...cancer payudara is not only for woman but man also.
so...bersama2 kite jaga diri...

ceramah dr pesakit canser saraf....this is tragic...kesian tau...tangan n kaki dah bengkok....fyi pesakit cancer otak n saraf yang telah menjalani pembedahan akan ada effect la...cm dah xjd cm manusia normal...they suffer from few things...they cannot do hard work...kalo korang nk tau...aku jumpa seorg engineers baru jer kena bedah..suffer from cancer otak...kesian..terus xleh keje...jalan pon xsempurna....

menceritakan tentang dana yang boleh dimohon..sebab kebanyakkan pesakit adalah tergolong dalam OKU maka mereka mempunyai keistimewaan untuk mendapatkan dana sara diri dari beberapa pertubuhan...tp rupanyer bukan mudah nk dapat dana...sampai nk kena gaduh berhentam la bagai...aduih hai...tue la org sihat...cuba jgn naya org sakit...they all suffer alot tau...kalo korang kena cmner???

(ermmm...tp confius la...kenapa org sakit dok bwh matahari n org sihat bwh shades??? hehehe...terutama sekali dak baju kuning tue...cm pernah kulihat...tp dimananyer???)

maklumat lanjut...korang boleh pergi theirs blog:

http://braincancersociety.blogspot.com/

........sama2 kite bantu membantu dalam hidup ini agar hidup terus bermakna......

0 comments:

Post a Comment